Внимание! Вы используете устаревшую версию браузера.
Для корректного отображения сайта настоятельно рекомендуем Вам установить более современную версию одного из браузеров, представленных справа. Это бесплатно и займет всего несколько минут.
(044) 538-01-05

Поиск по сайту

Loading

Правові та економічні аргументи для спілкування з АМКУ. Стратегії просування продукції та критерії оцінки ризиків

28 апреля 2017

с 10-00 до 17-00

Киев

Бизнес-Центр «ЛІГА»

2700,00 грн.

на 1 участника

Скидки от 10%

абонентам «ЛІГА:ЗАКОН»

5% скидка

для 2-х и более участников

Анонсы практикумов

Правові та економічні аргументи для спілкування з АМКУ

Як ефективно узгодити стратегії просування продукції з вимогами конкурентного законодавства

Увага!

Зареєстровані учасники можуть запропонувати додаткові питання щодо оцінки антиконкурентних практик та методів їх аналізу, щодо яких бажають отримати роз'яснення експерта в рамках практикуму.

До участі запрошуються виключно керівники, маркетологи, юрисконсульти - штатні працівники підприємств

ПРОГРАММА ПРАКТИКУМА

ЯК ЕФЕКТИВНО УЗГОДИТИ СТРАТЕГІЇ ПРОСУВАННЯ ПРОДУКЦІЇ З ВИМОГАМИ КОНКУРЕНТНОГО ЗАКОНОДАВСТВА

ПРАВОВІ ТА ЕКОНОМІЧНІ АРГУМЕНТИ ДЛЯ СПІЛКУВАННЯ З АМКУ

1. Практичні підходи до визначення ринків та ринкової частки у різних ситуаціях.

2. Критичні умови співпраці з онлайн торгівлю – цьогорічні справи Єврокомісії (побутова техніка) та вплив на українські компанії очікуваної імплементації правил ЄС щодо оцінки вертикальних обмежень.

3. Допустимі ексклюзивні угоди чи заборонений розподіл ринку? Методологія аналізу.

4. Активні і пасивні продажі в онлайн-торгівлі при ексклюзивній системі дистрибуції.

5. В яких випадках допускаються умови про обмеження продажу товарів конкурентів.

6. Які антиконкурентні проблеми можуть викликати агентські угоди і яким умовам вони повинні відповідати, щоби не призводити до антиконкурентних порушень.

7. Заборони і винятки для встановлення індивідуальних мінімальних обсягів закупівлі та/або зберігання.

8. Продаж в асортименті, продаж в пакеті або антиконкурентне зв'язування товарів: правила розмежування.

9. Вимоги до побудови системи селективної дистрибуції.

10. В яких випадках і якою мірою можна впливати на ціни та умови перепродажу, встановлення мінімальних та максимальних цін або знижок при перепродаж.

11. Однакові ціни на різних онлайн-майданчиках: хто буде нести відповідальність і як цьому запобігти.

12. Я визначити заборонені знижки, бонуси, програми лояльності. Практика АМКУ щодо ретрознижок – що робити далі.

13. Правила оцінки антиконкурентних ризиків одержання від клієнтів інформації про перепродажі.

ДОКЛАДЧИКИ
Опрос
Если Вы где-либо заметили ошибку, выделите ее и нажмите Ctrl+Enter, чтобы сообщить о ней редакции
МЕСТО ПРОВЕДЕНИЯ

К Вашим услугам бизнес-центр "ЛИГА" - удобные, просторные залы с полным набором современного технического оснащения. Стильный клубный ресторан "Cartel" с уютной обстановкой и  изысканой кухней радушно встретит Вас во время обеда или кофе-паузы.

Подробнее...
г. Киев , ул. Тимофея Шамрыло, 23 Бизнес-Центр «ЛІГА»

Бизнес-Центр «ЛІГА»
(044) 538-01-05
practicum@ligazakon.ua
В помощь иногородним...
FAQ
Сертификаты, выдаваемые по результатам обучения
Примерное расписание практикума
Как стать докладчиком?
Как оплатить участие в практикуме?
ВАС МОЖЕТ ЗАИНТЕРЕСОВАТЬ
Другие практикумы по темам:
Подбор практикумов
Специальное
предложение для
корпоративных
клиентов!
Антимонопольное право
Вызов консультанта

© ТОВ "Інформаційно - аналітичний центр "ЛІГА", 1991-2017.

© ТОВ "ЛІГА ЗАКОН", 2007-2017.

© Інформаційне агентство "ЛІГА:ЗАКОН", 2010-2017.

practicum@ligazakon.ua
Для иллюстрирования материалов и создания рекламных макетов используются фотоизображения и иллюстрации Thinkstock
bigmir)net   Система Orphus

Практикумы

Докладчики

Клиенты

Партнерам

О нас

Новости

FAQ