Внимание! Вы используете устаревшую версию браузера.
Для корректного отображения сайта настоятельно рекомендуем Вам установить более современную версию одного из браузеров, представленных справа. Это бесплатно и займет всего несколько минут.
(044) 538-01-05

Поиск по сайту

Правові та економічні аргументи для спілкування з АМКУ

25 сентября 2017

с 10-00 до 17-00

Киев

Бизнес-Центр «ЛІГА»

2700,00 грн.

на 1 участника

Скидки от 10%

абонентам «ЛІГА:ЗАКОН»

5% скидка

для 2-х и более участников

Анонсы практикумов

Правові та економічні аргументи для спілкування з АМКУ

Увага!

Зареєстровані учасники можуть запропонувати додаткові питання щодо оцінки антиконкурентних практик та методів їх аналізу, щодо яких бажають отримати роз'яснення експерта в рамках практикуму.

До участі запрошуються виключно керівники, маркетологи, юрисконсульти - штатні працівники підприємств

Регистрация закончена
ПРОГРАММА ПРАКТИКУМА

ПРАВОВІ ТА ЕКОНОМІЧНІ АРГУМЕНТИ ДЛЯ СПІЛКУВАННЯ З АМКУ

1. Нові Типові вимоги АМКУ до вертикальних угод  – детально про зміни в правовому регулюванні і який вони мають вплив на бізнес.

2. Вимоги АМКУ до агентських угод. В яких випадках агентські угоди вважатимуться антиконкурентними.

3. Умови про не конкурування у вертикальних угодах.

4. В яких випадках транзитні знижки можуть вважатись антиконкурентною практикою.

5. Особливості визначення "відповідного" ринку на різних рівнях торгівлі. Проблемні питання визначення товарних меж ринку у фармсекторі.

6. Методи оцінки антиконкурентного впливу ретрознижок. Особливості підходів АМКУ. Новітня судова практика та її вплив на ринок.

7. Ризики Single branding угод.  Фактичний Single branding – ризики виникнення та критерії допустимості. Моделі знижок за обсяг та додатковий обсяг – в чому відмінність та з чим пов'язані ризики їх визнання антиконкурентною пратикою. 

8. Обмеження "сірого імпорту" як антиконкурентна практика: аналіз умов договорів постачання про заборону імпорту/експорту. Сучасна практика АМКУ та тенденції правозастосування.

9. Час "Ч" настав: проблемні питання в угодах з онлайн-торговцями.

10. Обмеження постачання виключній групі замовників (КА, бюджетні замовники тощо) чи на виключній території.

11. Види та умови проведення промо-акцій, за яких вони можуть розглядатись як антиконкурентні.

12. Правила діяльності торгових представників – як запобігти вчиненню антиконкурентних порушень.

13. Маркетингові угоди. Оцінка умов щодо проведення акцій, викладки товарів, сприяння збільшенню обсягу продажів, консультування споживачів та винагороди консультантам, надання звітності/інформації про продажі. Вартість маркетингових послуг та антиконкурентні ризики.  

14. Підстави витребування АМКУ інформації від підприємств. Як захистити себе і правильно підготувати відповідь на вимогу.

ДОКЛАДЧИКИ
Опрос
Регистрация закончена
Если Вы где-либо заметили ошибку, выделите ее и нажмите Ctrl+Enter, чтобы сообщить о ней редакции
МЕСТО ПРОВЕДЕНИЯ

К Вашим услугам бизнес-центр "ЛИГА" - удобные, просторные залы с полным набором современного технического оснащения. Стильный клубный ресторан "Cartel" с уютной обстановкой и  изысканой кухней радушно встретит Вас во время обеда или кофе-паузы.

Подробнее...
г. Киев , ул. Тимофея Шамрыло, 23 Бизнес-Центр «ЛІГА»

Бизнес-Центр «ЛІГА»
(044) 538-01-05
practicum@ligazakon.ua
В помощь иногородним...
FAQ
Сертификаты, выдаваемые по результатам обучения
Примерное расписание практикума
Как стать докладчиком?
Как оплатить участие в практикуме?
ВАС МОЖЕТ ЗАИНТЕРЕСОВАТЬ
Другие практикумы по темам:
Подбор практикумов
Специальное
предложение для
корпоративных
клиентов!
Антимонопольное право

© ТОВ "Інформаційно - аналітичний центр "ЛІГА", 1991-2017.

© ТОВ "ЛІГА ЗАКОН", 2007-2017.

© Інформаційне агентство "ЛІГА:ЗАКОН", 2010-2017.

practicum@ligazakon.ua
Для иллюстрирования материалов и создания рекламных макетов используются фотоизображения и иллюстрации Thinkstock
bigmir)net   Система Orphus

Практикумы

Докладчики

Клиенты

Партнерам

О нас

Новости

FAQ