Внимание! Вы используете устаревшую версию браузера.
Для корректного отображения сайта настоятельно рекомендуем Вам установить более современную версию одного из браузеров, представленных справа. Это бесплатно и займет всего несколько минут.
(044) 538-01-05

Поиск по сайту

Loading

Конкуренційне право: актуальні питання правозастосування. Реформи в законодавстві і практиці АМКУ

01 марта 2016

с 10-00 до 17-00

Киев

Бизнес-Центр «ЛІГА»

2700,00 грн.

на 1 участника

Скидки от 10%

абонентам «ЛІГА:ЗАКОН»

5% скидка

для 2-х и более участников

Анонсы практикумов

До участі у практикумі ЛІГА:ЗАКОН та ЮФ "Астерс" запрошуються власники, топ-менеджери компаній, маркетологи, inhouse юристи!

У новій програмі:

  • Законодавчі зміни в правовому регулюванні контролю за економічними концентраціями
  • Нові підходи у визначенні порогових показників для отримання попереднього дозволу АМКУ
  • Нові правила поводження АМК з конфіденційною інформацією суб'єктів господарювання
  • Нові можливості для реалізації права на захист при розгляді АМКУ справ про порушення
  • Визначення товарного ринку і ринкової частки компанії: чи достатньо маркетингових даних?
  • Гіпер-, супер- та мінімаркети... Концептуальні наслідки справи по рітейлу в 2015 році
  • Знижки та бонуси за лояльність клієнтів. Один крок до антиконкурентних практик
  • Заборона дискримінації при  продажу в Інтернет-магазини та у  звичайні магазини
  • Методика аналізу ризиків при укладенні ексклюзивних угод
  • Поширення інформацїї, що вводить в оману
  • Практичні ситуації, судова практика
Регистрация закончена
ПРОГРАММА ПРАКТИКУМА

1. Законодавчі зміни в правовому регулюванні контролю за економічними концентраціями:

  • Нові підходи у визначенні порогових показників  для отримання попереднього дозволу АМКУ.
  • Особливості обчислення порогових показників.
  • Обов'язковість розкриття кінцевих власників.
  • Право на попередні консультації з АМКУ.
  • Процедура консультацій  щодо прийняття зобов'язань для  усунення ризиків негативних наслідків концентрацій.
  • Підстави для скороченої процедури розгляду заявленої концентрації.

2. Нові правила поводження АМК з конфіденційною інформацією суб'єктів господарювання:

  • Як готувати і подавати АМКУ конфіденційну інформацію.
  • Неконфіденційна  версія інформації.
  • Нові можливості для реалізації права на захист при розгляді АМКУ справ про порушення.

3. Визначення товарного ринку і ринкової частки компанії:

  • Чи достатньо спиратися на дані маркетингових компаній? 
  • Особливості визначення ринку та ринкової частки на різних ланках в ланцюжку просування товару. 

4. Концептуальні наслідки справи по рітейлу в 2015 році:

  • Гіпер-, супер- та мінімаркети  як окремі ринки, а частка на полиці як частка ринку: наслідки для торговельних мереж та постачальників.

5. Критерії оцінки ринкової влади. Презумпція колективного домінування та її спростування.

6. Нові погляди АМКУ на маркетингові послуги: рух в напрямку правил конкуренції ЄС.

7. Забезпечення лояльності клієнтів:  за один крок до антиконкурентних практик

  • Ретрознижки та ретробонуси. Знижки та бонуси за лояльність. Критерії та приклади оцінки антиконкурентних наслідків.

8. Заборона дискримінації при  продажу в Інтернет-магазини та у  звичайні магазини: як ефективно використати різні можливості для просування та не допустити порушення.

9. Зв'язування товарів при продажу: від промо-акцій до зловживання домінуючим становищем.

10. Антиконкурентні узгоджені дії:

  • Встановлення рекомендованих або максимальних цін перепродажу: як постачальнику і продавцю оцінити та мінімізувати  антиконкурентні ризики.

11. Методика аналізу ризиків при укладенні ексклюзивних угод.

12. Якісні та кількісні критерії селективної дистрибуції: різний підхід до оцінки антиконкурентних наслідків.

13. Заборона використання ринкового становища учасниками ексклюзивних угод та системи селективної дистрибуції: невидимі ризики. Відмінності від зловживання домінуючим становищем. 

14. Відшкодування шкоди, завданої порушенням конкуренційного законодавства. Правові підстави та судова практика. 

15. Поширення інформацїї, що вводить в оману: зменшений обсяг  у збільшених упаковках,  "натуральні" та "еко-продукти",  "еталони" якості та надійності. "Дута" реклама та введення в оману.

16. Обговорення практичних ситуацій.

ДОКЛАДЧИКИ
Опрос
Регистрация закончена
Если Вы где-либо заметили ошибку, выделите ее и нажмите Ctrl+Enter, чтобы сообщить о ней редакции
МЕСТО ПРОВЕДЕНИЯ

К Вашим услугам бизнес-центр "ЛИГА" - удобные, просторные залы с полным набором современного технического оснащения. Стильный клубный ресторан "Cartel" с уютной обстановкой и  изысканой кухней радушно встретит Вас во время обеда или кофе-паузы.

Подробнее...
г. Киев , ул. Тимофея Шамрыло, 23 Бизнес-Центр «ЛІГА»

Бизнес-Центр «ЛІГА»
(044) 538-01-05
practicum@ligazakon.ua
В помощь иногородним...
FAQ
Сертификаты, выдаваемые по результатам обучения
Примерное расписание практикума
Как стать докладчиком?
Как оплатить участие в практикуме?
ВАС МОЖЕТ ЗАИНТЕРЕСОВАТЬ
Другие практикумы по темам:
Подбор практикумов
Специальное
предложение для
корпоративных
клиентов!
Антимонопольное право 15.09.2016 | Киев
Правові та економічні аргументи для спілкування з АМКУ. Стратегії просування продукції та критерії оцінки ризиків
Вызов консультанта

© ТОВ "Інформаційно - аналітичний центр "ЛІГА", 1991-2016.

© ТОВ "ЛІГА ЗАКОН", 2007-2016.

© Інформаційне агентство "ЛІГА:ЗАКОН", 2010-2016.

practicum@ligazakon.ua
Для иллюстрирования материалов и создания рекламных макетов используются фотоизображения и иллюстрации Thinkstock
bigmir)net   Система Orphus

Практикумы

Докладчики

Клиенты

Партнерам

О нас

Новости

FAQ