Внимание! Вы используете устаревшую версию браузера.
Для корректного отображения сайта настоятельно рекомендуем Вам установить более современную версию одного из браузеров, представленных справа. Это бесплатно и займет всего несколько минут.
(044) 538-01-05

Поиск по сайту

Структура комплаєнс-функції в компанії. Взаємодія бізнесу та комплаєнсу

26 июня 2017

с 10-00 до 17-00

Киев

Бизнес-Центр «ЛІГА»

1900,00 грн.

на 1 участника

Скидки от 10%

абонентам «ЛІГА:ЗАКОН»

5% скидка

для 2-х и более участников

Анонсы практикумов

ОСНОВНІ АКЦЕНТИ ПРОГРАМИ:

1. Загальний огляд комплаєнсу.
2. Антикорупційний комплаєнс.
3. Antitrust Compliance в Україні.
4. Загальні компоненти комплаєнс-програми. Типова комплаєнс-програма.
5. Алгоритм дій щодо розробки та запровадження комплаєнс-програми.
6. Переваги запровадження та дотримання компанією комплаєнс-програми.
7. Ключові елементи ефективності комплаєнс-програми.
8. Комплаєнс – глобальні комплаєнс-програми в сучасному світі.
9. Розслідування корупційних діянь компетентними міжнародними органами: національний аспект.

Регистрация закончена
ПРОГРАММА ПРАКТИКУМА

1. Загальний огляд комплаєнсу
1.1. Визначення "compliance" у широкому та вузькому розумінні
1.2. Застосовуване міжнародне законодавство в сфері протидії корупції або історія зародження та розвитку сompliance (FCPA, UK Bribery Act, OLAF)

2. Антикорупційний комплаєнс
• визначення понять "корупція" та "неправомірна вигода";
• розмежування понять "корупційне правопорушення" та "правопорушення, пов"язане з корупцією";
• суб"єкти, на яких поширюється дія anti-corruption compliance;
• види відповідальності за порушення anti-corruption compliance;

2.1. Закон України "Про запобігання корупції"

2.2.1 Обов'язки компанії
• юридичні особи забезпечують розробку та вжиття заходів, які є необхідними та обґрунтованими для запобігання і протидії корупції у діяльності юридичної особи [ч. 1 ст. 61];
• компанії, що беруть участь в тендері на суму понад 20 мільйонів гривень, або компанії з часткою участі більше 50 відсотків, що належать державі, повинні мати комплаєнс-програму і призначити уповноваженого співробітника з комплаєнс-питань [ст. 62-64];
• можлива повна цивільна відповідальність за завдану майнову шкоду перед суспільством і третіми особами на підставі деліктного права [ч. 1 ст. 1166 ЦК України], договірного права [ч. 5 ст. 653 ЦК України];

2.2.2 Обов'язки посадових осіб і засновників - регулярна оцінка корупційних ризиків в діяльності і здійснення відповідних антикорупційних заходів [ч. 2 ст. 61]:
• можлива повна цивільна відповідальність перед суспільством і третіми особами (на підставі Цивільного кодексу);
• додаткова можлива відповідальність згідно Кодексу про адміністративні правопорушення (штраф до 6 800грн.);

2.2. Кримінальний кодекс України
• хабарництво [ст. 368-369];
• шахрайство [ст. 390];
• привласнення, розтрата майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем [ст. 391];
• незаконне збирання з метою використання або використання відомостей, що становлять комерційну або банківську таємницю [ст. 231];
• розголошення комерційної або банківської таємниці [ст. 232];
• легалізація (відмивання) доходів, одержаних злочинним шляхом [ст. 209, 209(1)];
• ухилення від сплати податків, зборів (обов'язкових платежів) [ст. 212, 212(1)];

2.3. Кодекс України про адміністративні правопорушення
• зловживання монопольним становищем на ринку [ст. 166(1)];
• неправомірні угоди між підприємцями [ст. 166(2)];
• порушення порядку подання інформації та виконання рішень Антимонопольного комітету України та його територіальних відділень [ст. 166(4)];
• порушення законодавства у сфері захисту персональних даних [ст. 188(36)];

3. Antitrust Compliance в Україні.
• поняття та характеристика "антимонопольного комплаєнсу" згідно чинного законодавства України;
• поняття конкурентного правопорушення і відповідальність за його вчинення
• ризики вчинення конкурентного правопорушення на підприємстві
• конкурентні правопорушення в різних індустріях
• характеристика leniency program та dawn raids при картельних змовах та інших конкурентних правопорушеннях;
• відповідність діяльності компанії вимогам добросовісної конкуренції;
• сompliance програми в українських компаніях;

4. Загальні компоненти комплаєнс-програми. Типова комплаєнс-програма.
• формалізація зобов'язання керівництва щодо дотримання встановлених вимог законодавства;
• визнання комплаєнсу як пріоритету на всіх рівнях організації;
• призначення спеціальної посадової особи з питань комплаєнсу, підзвітної вищому керівництву;
• регулярна звітність та періодична переоцінка ризиків порушення вимог законодавства та способів реагування;
• навчання в цілях забезпечення розуміння працівниками аспектів своєї роботи, що стосуються дотримання вимог з-ва
• особливості антикорупційної та антимонопольної комплаєнс програм;

5. Алгоритм дій щодо розробки та запровадження комплаєнс-програми:
• впровадження культури і політики комплаєнсу або Кодекс етики;
• призначення працівників, відповідальних за комплаєнс-програми;
• виявлення та оцінка наявних ризиків;
• розробка комплаєнс-програми у відповідності до ризиків та потреб компанії;
• розробка алгоритму дій щодо роботи з повідомленнями та їх розслідуванням;
• проведення внутрішніх розслідувань/перевірок та застосування заходів дисциплінарного впливу;
• стимулювання працівників;
• запровадження;

6. Переваги запровадження та дотримання компанією комплаєнс-програми:
• відпрацьована система виявлення та усунення проявів корупції та інших бізнес-ризиків;
• недопущення та мінімізація фінансових втрат, банкрутства і санкцій;
• завчасний моніторинг, розпізнавання та попередження ризиків недотримання вимог законодавства;
• підвищення ефективності діяльності компанії та її конкурентоспроможності;
• збереження та розвиток ділової репутації компанії, як в Україні, так і на міжнародній арені;

7. Ключові елементи ефективності комплаєнс-програми:
• підтримка топ-менеджментом;
• розробка і запровадження окремих письмових політик і правил (manuals, toolkits, policies);
• регулярні тренінги з персоналом, який працює з клієнтами, конкурентами та постачальниками;
• регулярна оцінка ефективності програми та моніторинг тенденцій (зміни законодавства, приклади інших компаній) і оцінки ризиків для компанії;

8. Комплаєнс – глобальні комплаєнс-програми в сучасному світі:
• на рівні державних (міждержавних) органів
• на рівні міжнародних бізнес-організацій
• на рівні міжнародних корпорацій
• зарубіжний досвід застосування комплаєнс-програм (Великобританія, Франція, Італія)

9. Розслідування корупційних діянь компетентними міжнародними органами: національний аспект

ДОКЛАДЧИКИ
Опрос
Регистрация закончена
Если Вы где-либо заметили ошибку, выделите ее и нажмите Ctrl+Enter, чтобы сообщить о ней редакции
МЕСТО ПРОВЕДЕНИЯ

К Вашим услугам бизнес-центр "ЛИГА" - удобные, просторные залы с полным набором современного технического оснащения. Стильный клубный ресторан "Cartel" с уютной обстановкой и  изысканой кухней радушно встретит Вас во время обеда или кофе-паузы.

Подробнее...
г. Киев , ул. Тимофея Шамрыло, 23 Бизнес-Центр «ЛІГА»

Бизнес-Центр «ЛІГА»
(044) 538-01-05
practicum@ligazakon.ua
В помощь иногородним...
FAQ
Сертификаты, выдаваемые по результатам обучения
Примерное расписание практикума
Как стать докладчиком?
Как оплатить участие в практикуме?
ВАС МОЖЕТ ЗАИНТЕРЕСОВАТЬ
Другие практикумы по темам:
Подбор практикумов
Специальное
предложение для
корпоративных
клиентов!
Безопасность бизнеса, проверки 20.07.2017 | Киев
Бизнес-вечер. Модель современной службы безопасности и ее конкурентное преимущество

© ТОВ "Інформаційно - аналітичний центр "ЛІГА", 1991-2017.

© ТОВ "ЛІГА ЗАКОН", 2007-2017.

© Інформаційне агентство "ЛІГА:ЗАКОН", 2010-2017.

practicum@ligazakon.ua
Для иллюстрирования материалов и создания рекламных макетов используются фотоизображения и иллюстрации Thinkstock
bigmir)net   Система Orphus

Практикумы

Докладчики

Клиенты

Партнерам

О нас

Новости

FAQ