Внимание! Вы используете устаревшую версию браузера.
Для корректного отображения сайта настоятельно рекомендуем Вам установить более современную версию одного из браузеров, представленных справа. Это бесплатно и займет всего несколько минут.
(044) 538-01-05

Поиск по сайту

Попереджуємо ризики в публічних закупівлях

08 февраля 2018

с 10-00 до 17-00

Киев

Бизнес-Центр «ЛІГА»

1900,00 грн.

на 1 участника

Скидки от 10%

абонентам «ЛІГА:ЗАКОН»

5% скидка

для 2-х и более участников

Анонсы практикумов

ОСНОВНІ АКЦЕНТИ ПРОГРАМИ:
 

  1. Сучасна нормативно-правова база публічних закупівель.
  2. Закон України "Про публічні закупівлі"
  3. Проекти змін до Закону про публічні закупівлі: щодо оскарження, усунення порушень учасником за 24 год., "допороги" в Закон.
  4. Новий наказ МЕРТУ по рамкових закупівлях.
  5. Допорогові закупівлі.
  6. Організація діяльності тендерного комітету.
  7. Порядок та основні умови планування закупівель, правильне визначення предмета закупівлі. 
  8. Загальні умови здійснення закупівель. 
  9. Тендерна документація
  10. Окремі етапи організації та проведення процедури відкритих торгів
  11. Закупівлі за рамковими угодами. 
  12. Порядок підготовки тендерної пропозиції для участі в електронних торгах. 
  13. Аукціон та розгляд поданих тендерних пропозицій. 
  14. Відміна замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися.
  15. Конкурентний діалог у 2017 році. Практичні аспекти проведення.
  16. Переговорна процедура закупівлі. 
  17. Закупівлі робіт.
  18. Договір про закупівлю.
  19. Державне регулювання та контроль.
ПРОГРАММА ПРАКТИКУМА

1. Сучасна нормативно-правова база публічних закупівель.

2. Закон України "Про публічні закупівлі":

  • термінологія;
  • сфера застосування; 
  • оприлюднення інформації про закупівлю: строки, порядок;  
  • тендерний комітет; уповноважена особа; ЦЗО;
  • процедури закупівель: відкриті торги, конкурентний діалог, переговорна процедура закупівлі; 
  • кваліфікація учасника; 
  • порядок проведення електронних закупівель; 
  • допорогові закупівлі, особливості нормативного регулювання.

Проекти змін до Закону про публічні закупівлі: щодо оскарження, усунення порушень учасником за 24 год., "допороги" в Закон.
Новий наказ МЕРТУ по рамкових закупівлях.

3. Допорогові закупівлі. Що вибрати: звіти про укладені договори чи електронні торги. Порядок проведення електронних торгів. Доцільність розроблення/затвердження порядку допорогових закупівель замовником. Правильність оприлюднення звіту про укладені договори, дотримання принципів публічних закупівель в допорогових торгах: ризики адміністративної відповідальності, кого штрафують, актуальна судова практика.

4. Організація діяльності тендерного комітету. Кого доцільно призначити.Особливості голосування та складання протоколів. Уповноважена особа. Чи можна укладати з Уповноваженою особою цивільно-правовий договір. Дисциплінарна, адміністративна та кримінальна відповідальність членів тендерного комітету та Уповноваженої особи. Чи обов"язково надавати персональні дані працівників контролюючим органам.

5. Порядок та основні умови планування закупівель, правильне визначення предмета закупівлі. Ризики при визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі. Особливості формування річного плану закупівель та додатка до річного плану: порядок та строки оприлюднення. Чи можна планувати не на один рік. Особливості визначення предметів закупівель лікарських засобів, послуг з поточного ремонту, робіт з капітального ремонту. Експертиза та технагляд у будівництві: послуги чи роботи. Проектування: послуги чи роботи. Відшкодування, законні варіанти уникнення проведення відповідних процедур закупівель. Вибір процедури закупівлі. Можливості ділення та об'єднання предмета закупівлі: порушення або правомірне рішення. Судова практика: коли поділ предмета закупівлі законний, а коли веде до недійсності договору. Закон України "Про відкритість використання публічних коштів": обов"язки для замовника.

6. Загальні умови здійснення закупівель. Порядок та перелік інформації про закупівлю для оприлюднення. Розміщення інформації англійською мовою. Особливості оприлюднення при переговорній процедурі закупівлі. Як правильно розрахувати строки для оприлюднення. Чи знає Прозорро про Цивільний кодекс України.

7. Тендерна документація: складання, внесення змін, надання роз"яснень, уникнення ризиків оскаржень:

  • кваліфікаційні критерії відбору учасників: документальне підтвердження наявності працівників та обладнання, виконання аналогічних договорів — правомірна вимога чи дискримінація; хто проходить кваліфікацію: учасник чи його представник, учасник-посередник чи виконавець-виробник;
  • технічна специфікація: особливості складання та формування; уникнення дискримінації;
  • забезпечення тендерної пропозиції, забезпечення виконання договору про закупівлю: правильно вимагаємо, щоб потім отримати: судова практика; тендерне та договірне забезпечення від нерезидента: ризикові моменти;
  • критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна чи приведена ціна, ризики застосування інших критеріїв, крім ціни: судова практика;
  • реалізація положень статті 17Закону України "Про публічні закупівлі". Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов"язані з корупцією правопорушення, антикорупційна програма учасника, уповноважена особа з антикорупційної програми. Порядок дій замовників щодо виконання вимог Закону України "Про запобігання корупції". Позиція Уповноваженого органу щодо виконання вимог Закону України "Про запобігання корупції". Встановлення, виконання та перевірка окремих вимог тендерної документації: Відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб- підприємців та громадських формувань в електронному вигляді; інформація про платника податків; можливість отримання інформації про відсутність банкрутства юридичної особи та фізичної особи — підприємця через інтернет. Використання даних відкритих баз та реєстрів під час процедур закупівель. Судова практика за статтею 17 Закону України "Про публічні закупівлі";
  • внесення змін до тендерної документації, порядок надання роз"яснень до умов тендерної документації.

 8. Окремі етапи організації та проведення процедури відкритих торгів:

  • відкриті торги до 133 тис.євро (5150 тис. євро — роботи);  
  • особливості проведення відкритих торгів вартістю більше 133 тис.євро (5150 тис.євро — роботи). Закупівлі у нерезидентів: ризики для замовників. Нюанси участі нерезидентів у публічних закупівлях (легалізація документів, участь представництва тощо).

9. Закупівлі за рамковими угодами. Порядок визначення генеральних замовників та їх взаємодія із замовниками за рамковими угодами. Виконання рамкових угод. Новий наказ Мінекономрозвитку щодо закупівель за рамковими угодами.

10. Порядок підготовки тендерної пропозиції для участі в електронних торгах. Де в тендерній документації замовники "ховають родзинки" для відхилення учасників. Отримання роз"яснень положень тендерної документації. Вимоги про усунення порушень. Порядок та механізм подання тендерних пропозицій.

11. Аукціон та розгляд поданих тендерних пропозицій. Нюанси участі в аукціоні. Особливості розгляду тендерних пропозицій в "українських" і в "європейських" торгах. Порядок відхилення тендерних пропозицій: як не помилитися при відхиленні пропозиції переможця.

12. Відміна замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися.Особливості відміни в "українських" і в "європейських" торгах. Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Необхідність інформування учасників про результати проведення процедури закупівлі. Судова практика: скасування судом відміни торгів. Виконання рішення суду в Прозорро: бути чи не бути.

13. Конкурентний діалог у 2017 році. Практичні аспекти проведення.

14. Переговорна процедура закупівлі. Підстави для застосування, порядок проведення. Обгрунтування підстави для застосування процедури закупівлі. Особливості закупівель комунальних послуг: закупівля енергоносіїв, водо-, теплопостачання, водовідведення тощо. У яких випадках можна проводити переговорну процедуру для закупівлі природного газу. Особливості застосування переговорної процедури після двох відмін відкритих торгів. Ризик недійсності (нікчемності) договору за результатами переговорної процедури.

15. Закупівлі робіт.
Правильно визначаємо предмет закупівлі робіт, кваліфікаційні вимоги до учасників у тендерній документації, уникаємо дискримінації.
Судова практика щодо зазначення в ТД при закупівлі робіт: "або еквівалент".
Істотні умови договору підряду в будівництві: постанова КМУ 668, новий ДСТУ.
Ризики при внесенні змін до істотних умов договору підряду.
Особливості застосування переговорної процедури закупівлі у разі виникнення необхідності в закупівлі додаткових робіт.
Практика контролюючих та правоохоронних органів, судова практика щодо закупівель робіт.

16. Договір про закупівлю. Дотримання строків укладання: ризик нікчемності договору. Погодження істотних умов. Можливість застосування попередньої оплати. Відповідальність сторін у договорі. Судова практика: у яких випадках договір може бути визнано неукладеним. Протокол розбіжностей до договору: чи може бути в публічних закупівлях.
Особливості внесення змін та коригування істотних умов договору, обгрунтування та документальне підтвердження. Оприлюднення у ProZorro повідомлення про внесення змін до договору, звіту про виконання договору: особливості. Судова практика по змінах договору (чи потрібна поставка товару перед змінами), по оприлюдненню звіту (з якої дати рахувати строк).
Право одностороннього розірвання договору. Хто має право зобов"язати замовника розірвати договір. За яких умов порушення під час торгів призведуть до визнання недійсним договору.
Судова практика: у яких випадках договір може бути визнано недійсним (нікчемним); визнання недійсними додаткових угод до договору; які наслідки розірвання/визнання недійсним (нікчемним) договору очікують на замовника та учасника.
Зовнішньоекономічні контракти: особливості укладення та виконання.
Фінансові та юридичні ризики при укладенні та виконанні договорів. Претензійно-позовна робота. Особливості нарахування та стягнення штрафних санкцій за договорами: судова практика. Застосування оперативно-господарських санкцій: Що? Де? Коли? Як? Бути чи не бути?

17. Державне регулювання та контроль.Що перевіряє Держказначейство: повноваження, права та обов"язки. Оскарження закупівель в АМКУ: що найчастіше оскаржують, практика АМКУ з окремих питань оскарження: запобігаємо ризикам оскаржень. Чи є відповідальність за невиконання рішення АМКУ за скаргою. Правильно розраховуємо строки для укладання договору з урахуванням призупинення торгів при оскарженні. Держфінконтроль публічних закупівель (а також державних закупівель) Держаудитслужбою : види контролю, повноваження, права та обов"язки, зустрічні звірки по ланцюгу виконання договору.
Зміни щодо моніторингу ДАСУ до Закону про публічні закупівлі: законопроект 4738-д прийнято ВРУ в 1-му читанні. Що чекає замовників та учасників після внесення змін до законодавства Законопроектом № 4738-д щодо моніторингу закупівель Держаудитслужбою, її територіальними органами: хто, кого, за що, коли й навіщо.
Проведення зустрічних звірок розрахунків, виконання договору тощо контролюючими органами в учасників за перевірки замовників: хто має право, як поводитися, які документи надавати. Чого чекати за недопуск та перешкоджання контролерам.
Захист при перевірках контролерами замовникiв, ризики для учасників.
Відповідальністьза порушення законодавства про закупівлі: дисциплінарна, адміністративна, кримінальна. Особливості складання адмінпротоколу за статтею 164-14 КпАП. Оновлена стаття 164-14 КпАП: чи за всіма закупівельними порушеннями можуть скласти адмінпротокол. Оновлений Порядок адмінпровадження Держаудитслужбою, в т.ч. й цьогорішні вересневі новації. Судова практика за статтею 164-14 КпАП: хто суб"єкт правопорушення, закриття справи через пропуск строків притягнення до відповідальності, через відсутність складу правопорушення, апеляційне оскарження. Особливості захисту в суді.
Матеріальна шкода (збитки) у сфері публічних закупівель: особливості виявлення, нарахування, стягнення: судова практика. Ризики для замовників та учасників.
Громадський контроль публічних закупівель: моніторинг закупівель громадськими організаціями, коли ненадання документів громадським активістам може дійти до Уповноваженого з прав людини.
Перевірки публічних закупівель правоохоронними органами: повноваження, взаємодія правоохоронців з Держаудитслужбою, вилучення оригіналів документів та їх перевірка.

 

 

ДОКЛАДЧИКИ
Опрос
Если Вы где-либо заметили ошибку, выделите ее и нажмите Ctrl+Enter, чтобы сообщить о ней редакции
МЕСТО ПРОВЕДЕНИЯ

К Вашим услугам бизнес-центр "ЛИГА" - удобные, просторные залы с полным набором современного технического оснащения. Стильный клубный ресторан "Cartel" с уютной обстановкой и  изысканой кухней радушно встретит Вас во время обеда или кофе-паузы.

Подробнее...
г. Киев , ул. Тимофея Шамрыло, 23 Бизнес-Центр «ЛІГА»

Бизнес-Центр «ЛІГА»
(044) 538-01-05
practicum@ligazakon.ua
В помощь иногородним...
FAQ
Сертификаты, выдаваемые по результатам обучения
Примерное расписание практикума
Как стать докладчиком?
Как оплатить участие в практикуме?
ВАС МОЖЕТ ЗАИНТЕРЕСОВАТЬ
Другие практикумы по темам:
Подбор практикумов
Специальное
предложение для
корпоративных
клиентов!

© ТОВ "Інформаційно - аналітичний центр "ЛІГА", 1991-2017.

© ТОВ "ЛІГА ЗАКОН", 2007-2017.

© Інформаційне агентство "ЛІГА:ЗАКОН", 2010-2017.

practicum@ligazakon.ua
Для иллюстрирования материалов и создания рекламных макетов используются фотоизображения и иллюстрации Thinkstock
bigmir)net   Система Orphus

Практикумы

Докладчики

Клиенты

Партнерам

О нас

Новости

FAQ