Внимание! Вы используете устаревшую версию браузера.
Для корректного отображения сайта настоятельно рекомендуем Вам установить более современную версию одного из браузеров, представленных справа. Это бесплатно и займет всего несколько минут.
(044) 538-01-05

Поиск по сайту

Кадровий облік на підприємстві та аудит кадрового діловодства у 2018 р.

14 мая 2018

с 10-00 до 17-00

Киев

Бизнес-Центр «ЛІГА»

1450,00 грн.

на 1 участника

Скидки от 10%

абонентам «ЛІГА:ЗАКОН»

5% скидка

для 2-х и более участников

Анонсы практикумов

ОСНОВНІ АКЦЕНТИ ПРОГРАМИ:

Блок 1. Організація взаємодії роботодавця та трудового колективу: документальне оформлення

Блок 2. Важливість кадрового обліку для правильного розрахунку податків, зборів і платежів, а також уникнення штрафів

Блок 3. Зміни, внесені в Закон про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю

Блок 4. Атестація на підприємстві

Блок 5. Перевірки Держпраці: законодавчі вимоги, практика та статистика

Регистрация закончена
ПРОГРАММА ПРАКТИКУМА

Блок 1. Організація взаємодії роботодавця та трудового колективу: документальне оформлення

1.1. Колективний договір - що обов'язково в ньому має бути.
1.2. Штатний розклад - необхідність, передбачена законодавчо.
1.3. Положення про преміювання - як правильно оформити, щоб уникнути зайвих питань при податковій перевірці.
1.4.Правила внутрішнього трудового розпорядку: важливий документ.

Блок 2. Важливість кадрового обліку для правильного розрахунку податків, зборів і платежів, а також уникнення штрафів

2.1. Прийом на роботу: повідомлення ДФСУ, правильно укладений трудовий договір.
2.2. Порядок заповнення табелів обліку робочого часу.
2.3. Порядок документального оформлення відпусток та наслідки невірного розрахунку середньої заробітної плати при звільненні.
2.4. Невідповідність зарплати даним штатного розпису.
2.5. Коли і для чого важливо знати положення Інструкції №5.
2.6 Наскільки важливо користуватись типовими документами при роботі з кадрами.
2.7. Правильне звільнення працівника убереже підприємство від додаткових грошових втрат в майбутньому.

Блок 3. Зміни, внесені в Закон про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю
3.1. Зменшення фінансування з бюджету.
3.2. Зменшення штрафу за нестворені робочі місяця для осіб з інвалідністю для певної категорії підприємств.
3.3. Чи має значення створене, але не зайняте особою з інвалідністю робоче місце при розрахунку штрафу?
3.4. Порядок створення робочих місць підприємствами за власні кошти у випадку прийнятого рішення органами місцевої влади.
3.5. Дотація роботодавцям на створення спеціальних робочих місць для осіб з інвалідністю.
3.6. Порядок реєстрації у Фонді соціального захисту інвалідів.
3.7. Чи змінився норматив на працевлаштування осіб з інвалідністю та штраф за його невиконання?

Блок 4. Атестація на підприємстві

4.1. Атестація буває різна: робочих місць, рівня кваліфікації та ін.
4.2. Процедура проведення атестації робочих місць та її документальне оформлення.
4.3. Наслідки результатів атестації для працівника, підприємства, кадрової служби, бухгалтерії: пенсії, пільги, відпустки, харчування і т.д.
4.4. Зберігання результатів атестації робочих місць.
4.5. Відповідальність за непроведення атестації.

Блок 5. Перевірки Держпраці: законодавчі вимоги, практика та статистика

5.1. Обмін інформацією між Пенсійним фондом, Держпраці та ДФСУ.
5.2. Контроль та нагляд: в чому полягає різниця?
5.3. Чи існує Реєстр посвідчено інспекторів праці?
5.4. Службове посвідчення інспектора праці.
5.5. Підстави для інспекційного відвідування та невиїзного відвідування.
5.6. Що таке "Реєстр інспекційних відвідувань та рішень інспектора про відвідування роботодавця"?
5.7. Права та обов"язки інспектора.
5.8. Форми документів, що складаються при здійсненні заходів державного нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю, зайнятість населення, зайнятість та працевлаштування інвалідів.
5.9. Оформлення результатів інспекційного відвідування та наслідки невиконання припису чи вимоги
5.10. Виїзна перевірка, оформлення її результатів.
5.11. Порядок накладення штрафів.

ДОКЛАДЧИКИ
Опрос
Регистрация закончена
Если Вы где-либо заметили ошибку, выделите ее и нажмите Ctrl+Enter, чтобы сообщить о ней редакции
МЕСТО ПРОВЕДЕНИЯ

К Вашим услугам бизнес-центр "ЛИГА" - удобные, просторные залы с полным набором современного технического оснащения. Стильный клубный ресторан "Cartel" с уютной обстановкой и  изысканой кухней радушно встретит Вас во время обеда или кофе-паузы.

Подробнее...
г. Киев , ул. Тимофея Шамрыло, 23 Бизнес-Центр «ЛІГА»

Бизнес-Центр «ЛІГА»
(044) 538-01-05
practicum@ligazakon.ua
В помощь иногородним...
FAQ
Сертификаты, выдаваемые по результатам обучения
Примерное расписание практикума
Как стать докладчиком?
Как оплатить участие в практикуме?
ВАС МОЖЕТ ЗАИНТЕРЕСОВАТЬ
Другие практикумы по темам:
Подбор практикумов
Специальное
предложение для
корпоративных
клиентов!
Кадровый учет

© ТОВ "Інформаційно - аналітичний центр "ЛІГА", 1991-2018.

© ТОВ "ЛІГА ЗАКОН", 2007-2018.

© Інформаційне агентство "ЛІГА:ЗАКОН", 2010-2018.

practicum@ligazakon.ua
Для иллюстрирования материалов и создания рекламных макетов используются фотоизображения и иллюстрации Thinkstock
bigmir)net   Система Orphus

Практикумы

Докладчики

Клиенты

Партнерам

О нас

Новости

FAQ