Внимание! Вы используете устаревшую версию браузера.
Для корректного отображения сайта настоятельно рекомендуем Вам установить более современную версию одного из браузеров, представленных справа. Это бесплатно и займет всего несколько минут.
(044) 538-01-05

Поиск по сайту

Податкові аспекти стимулювання збуту та просування продукції

01 июня 2018

с 10-00 до 17-00

Киев

Бизнес-Центр «ЛІГА»

2100,00 грн.

на 1 участника

Скидки от 10%

абонентам «ЛІГА:ЗАКОН»

5% скидка

для 2-х и более участников

Анонсы практикумов

ОСНОВНІ АКЦЕНТИ ПРОГРАМИ:

Податкові аспекти стимулювання збуту та просування продукції:  

• маркетинг,
• рекламні акції,
• знижки,
• бонуси,
• кредит-ноти тощо.

Особливості доведення та документального оформлення.

Практика податкових перевірок та судових спорів.

ПРОГРАММА ПРАКТИКУМА

1. Загальний підхід до бухгалтерського обліку витрат на просування продукцію. Відмінності у вимогах, що встановлені для обліку податку на прибуток, та обліку ПДВ. Зв"язок з господарською діяльністю та способи його доведення.

2. Загальні вимоги до документального оформлення тих чи інших операцій, пов"язаних зі стимулюванням збуту.

3. Базові способи стимулювання збуту: знижка, маркетингові послуги, надання безповоротної допомоги (списання боргу)

4. Знижки: перспективні (на майбутній періоди) та ретроспективні (після постачання).

  • Облік у особи, яка надає знижку, і особи, яка одержує знижку (в т.ч. у зовнішньоекономічній діяльності).
  • Вимоги щодо договорів та документального оформлення знижок.
  • Податкові та регулятивні ризики, пов"язані із наданням знижок (цінове регулювання, антимонопольне законодавство тощо).

5. Маркетингові послуги: як сформулювати предмет договору та скласти якісні підтверджуючі документи.

  • Маркетинг як альтернатива знижки.
  • Оформлення різних видів маркетингових послуг (дослідження ринку, розміщення продукції в місцях продажу, експонування продукції в торговому залі, цінові промо-акції, розміщення рекламних матеріалів тощо).
  • Бухгалтерський та податковий облік надання та придбання маркетингових послуг у особи, яка їх надає, і у особи, яка їх отримує (в т.ч. у зовнішньоекономічній діяльності).
  • Складання податкових накладних.
  • Проблеми, пов"язані із блокуванням податкових накладних.

6. Безповорота допомога (списання боргу). Бухгалтерський облік і податкові наслідки надання безповоротної допомоги (в т.ч. у зовнішньоекономічній діяльності).

7. Гібридні форми стимулювання збуту: кредит-ноти і бонуси. Зв"язок між гібридними і базовими формами стимулювання збуту. Кредит-нота: знижка чи безповоротна допомога (списання боргу). Бонус: знижка, плата за послуги чи безповоротна допомога (списання боргу)

8. Реклама. Податкові відмінності в податкових наслідках надання (придбання) маркетингових та рекламних послуг. Реклама в інтернеті. Особливості здійснення реклами в регульованих видах діяльності. Медичне представництво та способи його організації. Спонсорство і способи його документального оформлення.

9. Рекламні акції і безкоштовне розповсюдження товарів. Вимоги до документального підтвердження. Зв"язок з господарською діяльністю і підтвердження включення витрат на безкоштовне розповсюдження до складу вартості реалізованих товарів. ПДФО під час безкоштовного розповсюдження (отримання) товарів.

10. Основні засоби, що використовуються в рекламних цілях: брендовані автомобілі, холодильники, рекламні баннери, стеллажні конструкції, обладнання для експонування товарів в торгових залах тощо.

  • Бухгалтерський та податковий облік.
  • Поради щодо документального оформлення при передачі основних засобів контрагентам (наприклад, для експонування продукції в торговому залі).

11. Особливості організації і проведення наукових, культурних, спортивних чи розважальних заходів, що здійснюються з рекламними цілями.

12. Представницькі витрати: особливості документального підтвердження та доведення зв"язку з господарською діяльністю. ПДВ та ПДФО при понесенні представницьких витрат.

13. Особливості використання об"єктів права інтелектуальної власності при здійсненні діяльності зі стимулювання збуту товарів.

14. Бухгалтерський і податковий облік резервів і забезпечень, що створюються в обліку підприємствами для стимулювання рекламної діяльності. Поради щодо організації обліку резервів.

15. Особливості застосування трансфертного ціноутворення в різних формах стимулювання збуту в зовнішньоекономічній діяльності.

16. Особливості організації стимулювання збуту представництвами нерезидентів.

17. Особливості організації рекламної діяльності в неприбуткових установах.

18. Аналіз практики податкових перевірок та судових розглядів з питань, які пов"язані зі стимулюванням збуту продукції.

ДОКЛАДЧИКИ
Опрос
Если Вы где-либо заметили ошибку, выделите ее и нажмите Ctrl+Enter, чтобы сообщить о ней редакции
МЕСТО ПРОВЕДЕНИЯ

К Вашим услугам бизнес-центр "ЛИГА" - удобные, просторные залы с полным набором современного технического оснащения. Стильный клубный ресторан "Cartel" с уютной обстановкой и  изысканой кухней радушно встретит Вас во время обеда или кофе-паузы.

Подробнее...
г. Киев , ул. Тимофея Шамрыло, 23 Бизнес-Центр «ЛІГА»

Бизнес-Центр «ЛІГА»
(044) 538-01-05
practicum@ligazakon.ua
В помощь иногородним...
FAQ
Сертификаты, выдаваемые по результатам обучения
Примерное расписание практикума
Как стать докладчиком?
Как оплатить участие в практикуме?
ВАС МОЖЕТ ЗАИНТЕРЕСОВАТЬ
Другие практикумы по темам:
Подбор практикумов
Специальное
предложение для
корпоративных
клиентов!
Интернет-торговля, электронная коммерция 22.06.2018 | Киев
Постачання програмної продукції: реальність нереального договору

© ТОВ "Інформаційно - аналітичний центр "ЛІГА", 1991-2018.

© ТОВ "ЛІГА ЗАКОН", 2007-2018.

© Інформаційне агентство "ЛІГА:ЗАКОН", 2010-2018.

practicum@ligazakon.ua
Для иллюстрирования материалов и создания рекламных макетов используются фотоизображения и иллюстрации Thinkstock
bigmir)net   Система Orphus

Практикумы

Докладчики

Клиенты

Партнерам

О нас

Новости

FAQ