Внимание! Вы используете устаревшую версию браузера.
Для корректного отображения сайта настоятельно рекомендуем Вам установить более современную версию одного из браузеров, представленных справа. Это бесплатно и займет всего несколько минут.
(044) 538-01-05

Поиск по сайту

EXPORT & IMPORT ДЛЯ ПОЧАТКІВЦІВ ТА ПРАКТИКУЮЧИХ

06 сентября 2019

с 10-00 до 17-00

Киев

Бизнес-Центр «ЛІГА»

32000,00 грн.

на 1 участника

Анонсы практикумов

ШКОЛА МІЖНАРОДНОЇ ТОРГІВЛІ EASY EXPORT + online
для початківців та практикуючих спеціалістів


Перший модуль
6 - 7 вересня

  • Введення в експортно-імпортну практику
  • Пошук ринку збуту – аналіз конкурентів
  • Маркетингові дослідження ринків
  • оргівля на електронних майданчиках (e-Commerce)

Другий модуль
13 - 14 вересня

  • Ризики в експорті та імпорті
  • Пошук та перевірка закордонних контрагентів
  • Етика ведення перемовин
  • Правове забезпечення ЗЕД-діяльності.
  • Укладання зовнішньоекономічних контрактів

Третій модуль
20 - 21 вересня

  • Умови поставки товарів на експорт та імпорт згідно правил ІНКОТЕРМС 2010
  • Торгове фінансування експортно-імпортних операцій
  • Податкові та бухгалтерські аспекти ЗЕД-діяльності

Четвертий модуль
27 - 28 вересня

  • Митне оформлення товарів при експорті та імпорті
  • Логістика
  • Управління ланцюгами поставок

Вартість одного модуля (2 дні):  10 000 грн.

Загальна вартість курсу з онлайн трансляцією: 32 000 грн.

 

ПРОГРАММА ПРАКТИКУМА

Курс розрахований на спеціалістів підприємств, які опікуються зовнішньоекономічним напрямком діяльності фірми та мають бажання виходити на зарубіжні ринки, чи вже мають досвід у цій сфері, а саме на: директорів, менеджерв-ЗЕД, логістів, митних брокерів, експортних менеджерів та юристів тощо.

Курс поділений на вісім блоків, кожен з яких покроково розкриває основні питання при виході підприємства на зарубіжні ринки, описує нюанси зовнішньоекономічної діяльності на кожному етапі її здійснення, а також надає комплексний підхід для початківців та практикуючих експортерів та імпортерів щодо процесів експорту та імпорту.

Учасники курсу також отримають відповіді на питання маркетингового дослідження потенційних ринків збуту, сертифікації, стандартизації, ціноутворення. Не оминуть увагою під час курсу й розбір конкурентів, їх позиціонування на зарубіжних ринках, аналіз, підготовку комерційної пропозиції, розроблення правильної стратегії продажу, систематизований пошук контрагентів в різних країнах, участь у закордонних виставках та ярмарках тощо.

Окрема увага в рамках курсу приділятиметься питанням перевірки зарубіжних контрагентів задля уникнення неприємностей, а також укладенню грамотних, професійних ЗЕД-контрактів з покроковим опрацюванням ризиків на всіх етапах укладання, виконання угоди, у тому числі правильним використанням умов поставки, згідно правил Інкотермс 2010, правильним обранням варіантів оплати за товар та мінімізації ризиків через успішне застосування в ЗЕД-контрактах механізмів торгового фінансування, інших інструментах.

Детально фахівці курсу також зупиняться на питаннях виходу на зарубіжні ринки через електронні майданчики (e-commerce), описуючи всі нюанси даного методу через практичні вправи.

Окремими блоками під час курсу буде проаналізована експортно-імпортна діяльність компанії з точки зору митного оформлення товарів на експорт та імпорт, логістичної складової ЗЕД-діяльності тощо.
• Які основні документи, необхідні для митного оформлення товару на експорт
• Що потрібно знати про виконання митних формальностей для експортних та імпортних вантажів
• Який покроковий алгоритм дій при митному оформленні товару в режимі експорт та імпорт
• Як виглядає ідеальний ланцюг поставки
• Основні кроки процесу закупівлі товарів та послуг
Ось далеко невичерпний перелік питань, які розглядатимуться у блоках, присвячених митниці та логістиці.

Ексклюзивний подарунок: методично-рекомендаційні матеріали

Всі учасники курсу будуть забезпечені методично-рекомендаційними матеріалами, які їм допоможуть як в процесі навчання на курсі, так і у подальшій практичні діяльності на зовнішніх ринках. Самі методичні матеріали розроблені лекторами курсу відповідно до кожного з восьми блоків програми навчання й надаватимуть зверстаний інформативний, ілюстративно-кольоровий контент (оформлений відповідним чином) згідно тих питань та практичних вправ, які розкриватимуться в кожному блоці під час навчання. Таким чином дані рекомендаційні матеріали стануть у нагоді слухачам курсу не тільки під час навчання, а й у подальшій експортно-імпортній діяльності кожного підприємства. Тим більше, що оформлені такі матеріали будуть у зручний спосіб для подальшого використання (кольорова папка-книжка в якій міститимуться вісім брошур формату В5 по 50-70 сторінок у кожній).


Перший модуль
6 - 7 вересня

6 вересня
Введення в експортно-імпортну практику

  • Переваги зовнішніх ринків
  • Про зовнішньоекономічну діяльність просто
  • Державна підтримка експорту
  • Національне та міжнародне законодавство щодо експорту
  • Основні етапи здійснення зовнішньоторговельних операцій покроково
  • Експортна спроможність компанії та готовність до експорту
  • Оцінка відповідності свого продукту до вимог експортних ринків
  • Вимоги до імпортованої продукції в різних країнах.
  • Сертифікація продукції, стандартизація (документи, необхідні для сертифікації, процедури, строки, витрати).
  • Прорахунок експортної та імпортної ціни товарів. Що враховувати?
  • Митні платежі при імпорті, квоти, ліцензії тощо. На що звернути увагу при ціноутворенні? Попередній розрахунок витрат.
  • Необхідні документи для здійснення експортно-імпортних операцій
  • Зони вільної торгівлі України та інших країн
  • Преференційні режими в торгівлі. Розбираємо детально що він дає українським експортерам та як скористатися?

 

7 вересня

Пошук ринку збуту – аналіз конкурентів
Маркетингові дослідження ринків
Торгівля на електронних майданчиках (e-Commerce)

  • Стратегії обрання пріоритетних експортних ринків, покрокова інструкція
  • Первинний та вторинний аналіз – обрання оптимального варіанту
  • Етапи проведення маркетингового дослідження ринків
  • Етапи проведення аналізу та обрання каналів збуту, обрання вірного портрету потенційного клієнта
  • Етапи проведення аналізу конкурентів
  • Етапи проведення аналізу цін
  • Обрання вірних маркетингових стратегій, та ключові точки для прийняття рішень
  • Базові маркетингові інструменти, аналіз
  • Підготовка комерційної пропозиції
  • Поетапні кроки від разових до системних поставок на експорт
  • Торгівля на найбільших світових електронних майданчиках B2В
  • Покрокова інструкція щодо досягнення результатів – плюс 20 довгострокових контрактів на рік (через світові електронні майданчики)
  • Розроблення правильної стратегії продажу
  • Підготовка матеріалів для розміщення – алгоритм, успішні приклади, покрокова інструкція
  • Оптимізація текстів для найвищої "видачі" у пошуку електронних майданчиків (оптимальна схема для кожного з майданчиків) ( не буде трансюватися онлайн )
  • Розбір кейсів компаній для адаптації під успішний досвід.
  • Систематизований пошук контрагентів в різних країнах
  • Участь у закордонних виставках та ярмарках


 

Другий модуль
13 - 14 вересня

13 вересня

Ризики в експорті та імпорті
Пошук та перевірка закордонних контрагентів
Етика ведення перемовин

  • Аналіз ризиків зовнішньоекономічної діяльності.
  • Матриця відповідальності та мінімізація ризиків в експортній діяльності.
  • Убезпечення власного експорту та імпорту від дій шахраїв.
  • Перевірка контрагентів, на що звертати увагу?
  • Основні документи, які потрібно вимагати від покупця? Особливості та механізми перевірки партнерів у різних країнах світу.
  • Типи націй та особливості переговорів, слабкі та сильні місця, що прийнято обговорювати, а що ні. Ведення перемовин. Огляд 15 основних країн.
  • Міжкультурні зв"язки. Міжнародний діловий етикет та комунікації при укладанні експортних угод

 
14 вересня

Правове забезпечення ЗЕД-діяльності.
Укладання зовнішньоекономічних контрактів

  • Робота, що передує укладанню ЗЕД-контракту
  • Основні вимоги до ЗЕД-контрактів. Погляд національного та міжнародного законодавства
  • Що включати в експортний та імпортний контракт (форма, умови, предмет тощо)?
  • Як правильно укласти зовнішньоекономічний контракт з вигодою для себе? На що звертати увагу?
  • Запобігання ризикам при укладанні та виконанні ЗЕД-контрактів, основні помилки
  • Шахрайські контракти основні моменти і тонкощі розпізнання
  • Умови укладання контрактів в залежності від товару
  • Невиконання контракту та способи захисту. На що звернути увагу?
  • Практичні кейси укладання контрактів
  • Вирішення спорів. Арбітраж. Медіація. Національні суди

 


Третій модуль
20 - 21 вересня

20 вересня

Умови поставки товарів на експорт та імпорт згідно правил ІНКОТЕРМС 2010

  • Правила Інкотермс та яка їх природа?
  • Чому імпортери та експортери мають розумітися на правилах Інкотермс 2010 в деталях?
  • Як правильно посилатися на правила Інкотермс в контракті (практичні приклади)?
  • Де застосовуються правила Інкотермс 2010 і як?
  • Як правильно обрати правило Інкотермс для свого контракту (поставки): крок за кроком (пам"ятка для експортерів і імпортерів)?
  • У чому відмінності правил Інкотермс 2000 та Інкотермс 2010?
  • Перехід ризиків від покупця до продавця відповідно до правил Інкотермс 2010 як основа зовнішньоекономічної діяльності
  • Перехід права власності та правила Інкотермс 2010, чи пов"язані вони?
  • Що робити, якщо умови поставки згідно правил Інкотермс 2010 не виконуються продавцем або покупцем
  • Особливості застосування правил Інкотермс в Україні
  • Зв'язок ЗЕД-контрактів та інших контрактів (страхування, перевезення) з правилами Інкотермс 2010? На що звертати увагу? Запобігання ризикам, основні помилки
  • Договори перевезення (транспортування) товарів та правила Інкотермс 2010. Детальний розбір, відповідно до кожного з 11-ти термінів.
  • Чотири категорії правил Інкотермс 2010. Розбираємо детально
  • Обов"язки покупця і продавця, згідно груп А та В правил Інкотермс 2010
  • Особливості використання правил Інкотермс 2010 для цілей митного оформлення товару
  • Митна вартість та правила Інкотермс 2010. 

21 вересня

Торгове фінансування експортно-імпортних операцій
Податкові та бухгалтерські аспекти ЗЕД-діяльності

  • Валютне регулювання експортно-імпортних операцій. Які особливості згідно нового законодавства про валюту
  • Податковий облік експорту та імпорту
  • Ризики ЗЕД-діяльності з точки зору торгового фінансування
  • Інструменти платежу, що використовуються при здійсненні ЗЕД-діяльності
  • Документарні операції як основний інструмент для зниження ризиків невиконання контракту
  • Види банківських гарантій
  • Документарні акредитив
  • Інкасо
  • Які ще бувають види платежів та їх особливості 
  • Які умови платежу обрати експортеру та імпортеру в залежності від товару та інших умов зовнішньоекономічного контракту?
  • Бухгалтерський облік ЗЕД-операцій
  • Податкові аспекти експортно-імпортної діяльності

 


Четвертий модуль
27 - 28 вересня

27 вересня
Митне оформлення товарів при експорті та імпорті

  • Основні документи, необхідні для митного оформлення товару на експорт.
  • Що потрібно знати про виконання митних формальностей для експортних вантажів
  • Покроковий алгоритм дій при митному оформленні товару в режимі експорт та імпорт
  • Класифікація товарів згідно з УКТЗЕД: як визначаємо код товару?
  • Основні правила інтерпретації
  • Дозвільні документи. Нетарифні заходи та види контролю.
  • Які труднощі можуть виникнути на митниці?
  • Спрощення при митному оформленні. Єдине вікно. Експорт та імпорт без заїзду в зону митного контролю.
  • Захист прав інтелектуальної власності. Патенти, промислові зразки.
  • Роль та функції митниці в виконанні експортних формальностей. Особливості. Кейси з експортними вантажами
  • Митне оформлення товару при експорті в країни з Зоною вільної торгівлі для України (на прикладі ЄС). 

 

28 вересня

Логістика
Управління ланцюгами поставок

  • Логістична місія і стратегія
  • Поняття управління постачанням в логістиці.
  • Ідеальний ланцюг поставки. Як   він виглядає?
  • Учасники ланцюга поставок
  • Мета управління закупівлями.
  • Основні кроки процесу закупівлі товарів та послуг
  • Стратегія аутсорсингу і як її застосовувати для побудови ланцюжків поставок
  • Поняття 3PL і 4PL - провайдера
  • Види перевезень та транспорту.
  • Експедитор і перевізник у чому відмінність?
  • Як вибрати правильно партнера для транспортування вантажів?
  • Ключові підходи до організації вигідної взаємодії з постачальниками. Методи поліпшення взаємодії. Критерії вибору постачальників
  • Я- спеціаліст з закупівлі. Хто я і яким мені потрібно бути?



Умови участі

Тривалість – 4 тижні
Загальний години курсу – 48

Таймінг: 10-00-17-00 (з двома перервами)
Час: двічі на тиждень – п'ятниця – субота

Вартість одного модуля (2 дні):  10 000 грн.
Загальна вартість курсу: 32 000 грн.

Місце: БЦ "ЛІГА"
Формат участі: участь в залі та онлайн формат

 


 

ДОКЛАДЧИКИ
Опрос
Если Вы где-либо заметили ошибку, выделите ее и нажмите Ctrl+Enter, чтобы сообщить о ней редакции
МЕСТО ПРОВЕДЕНИЯ

К Вашим услугам бизнес-центр "ЛИГА" - удобные, просторные залы с полным набором современного технического оснащения. Стильный клубный ресторан "Cartel" с уютной обстановкой и  изысканой кухней радушно встретит Вас во время обеда или кофе-паузы.

Подробнее...
г. Киев , ул. Тимофея Шамрыло, 23 Бизнес-Центр «ЛІГА»

Бизнес-Центр «ЛІГА»
(044) 538-01-05
practicum@ligazakon.ua
В помощь иногородним...
FAQ
Сертификаты, выдаваемые по результатам обучения
Примерное расписание практикума
Как стать докладчиком?
Как оплатить участие в практикуме?
ВАС МОЖЕТ ЗАИНТЕРЕСОВАТЬ
Другие практикумы по темам:
Подбор практикумов
Специальное
предложение для
корпоративных
клиентов!

© ТОВ "Інформаційно - аналітичний центр "ЛІГА", 1991-2019.

© ТОВ "ЛІГА ЗАКОН", 2007-2019.

© Інформаційне агентство "ЛІГА:ЗАКОН", 2010-2019.

practicum@ligazakon.ua
Для иллюстрирования материалов и создания рекламных макетов используются фотоизображения и иллюстрации Thinkstock
bigmir)net   Система Orphus

Практикумы

Докладчики

Клиенты

Партнерам

О нас

Новости

FAQ