Внимание! Вы используете устаревшую версию браузера.
Для корректного отображения сайта настоятельно рекомендуем Вам установить более современную версию одного из браузеров, представленных справа. Это бесплатно и займет всего несколько минут.
(044) 538-01-05

Поиск по сайту

Ефективне спілкування з клієнтом | Благодійний майстер-клас

19 ноября 2019

с 18-00 до 21-00

Киев

Бизнес-Центр «ЛІГА»

350,00 грн.

на 1 участника

Анонсы практикумов

ПЕРШИЙ БЛАГОДІЙНИЙ МАЙСТЕР-КЛАС!
Лайфхаки від маркетолога лідера ринку
Ви – професіонал високого рівня, а міжнародні корпорації не стоять у черзі за вашими послугами?

Ви регулярно розміщуєте рекламу і публікуєте статті на https://ligazakon.net/, а все ще не на верхніх щаблях рейтингів?

Ви відправили клієнту листівку на Новий рік, а він доручив роботу конкурентам?
При умові, що перше твердження про професіоналізм – правда, все інше – наслідок відсутності професійних маркетингових комунікацій з цільовими аудиторіями.

 Усі залучені кошти будуть перераховані у Міжнародний благодійний фонд "Let's help"

Регистрация закончена
ПРОГРАММА ПРАКТИКУМА

На майстер-класі ми будемо вчитися налагоджувати контакт з іншими людьми так, щоб:

- вони стали вашими клієнтами;
- клієнт знову і знову повертався до вас і ціна не була вирішальним фактором;
- ваш прибуток не залежав від відсутності внутрішніх комунікацій;
- отримувати зворотній зв'язок з приводу (не)задоволеності клієнта;
- виходити з честю і гідністю з будь-якої важкої ситуації з клієнтом.

Кому буде корисно:

o Юристам, які хочуть стати керуючими партерами своїх фірм
o Юристам, які хочуть стати юридичними директорами глобального рівня
o Юристам і студентам, які хочуть стати справжніми професіоналами в юриспруденції
o Менеджерам з розвитку бізнесу і маркетологам для власного розвитку
o Всім, хто вважає, що весь світ може стати його клієнтом

За результатами майстер-класу ви:

1. Сформуєте розуміння, що таке клієнтоорієнтована комунікація і як правильно її будувати.
2. Отримаєте ефективні інструменти побудови клієнтоорієнтованних комунікацій у себе в компанії в цілому і для себе особисто зокрема.
3. Розвинете вміння і гнучкість в налагодженні необхідних контактів, а також комунікацій зі справжніми і перспективними клієнтами.
4. Розберетеся, які бувають психотипи клієнтів, що і як з ними робити, щоб вони залишалися клієнтами.

ДОКЛАДЧИКИ
Опрос
Регистрация закончена
Если Вы где-либо заметили ошибку, выделите ее и нажмите Ctrl+Enter, чтобы сообщить о ней редакции
МЕСТО ПРОВЕДЕНИЯ

К Вашим услугам бизнес-центр "ЛИГА" - удобные, просторные залы с полным набором современного технического оснащения. Стильный клубный ресторан "Cartel" с уютной обстановкой и  изысканой кухней радушно встретит Вас во время обеда или кофе-паузы.

Подробнее...
г. Киев , ул. Тимофея Шамрыло, 23 Бизнес-Центр «ЛІГА»

Бизнес-Центр «ЛІГА»
(044) 538-01-05
practicum@ligazakon.ua
В помощь иногородним...
FAQ
Сертификаты, выдаваемые по результатам обучения
Примерное расписание практикума
Как стать докладчиком?
Как оплатить участие в практикуме?
ВАС МОЖЕТ ЗАИНТЕРЕСОВАТЬ
Другие практикумы по темам:
Подбор практикумов
Специальное
предложение для
корпоративных
клиентов!

© ТОВ "Інформаційно - аналітичний центр "ЛІГА", 1991-2019.

© ТОВ "ЛІГА ЗАКОН", 2007-2019.

© Інформаційне агентство "ЛІГА:ЗАКОН", 2010-2019.

practicum@ligazakon.ua
Для иллюстрирования материалов и создания рекламных макетов используются фотоизображения и иллюстрации Thinkstock
bigmir)net   Система Orphus

Практикумы

Докладчики

Клиенты

Партнерам

О нас

Новости

FAQ